עמוד ראשי

« כתיבת כתבה

נושאים

אקטואליה
מוזיקה
מחשבים ואינטרנט
ספורט
נוער
מבזקים

ילדים

עוד במולטי נט

מולטי קידס
קהילות
תוכנות
משחקים
מולטיוי
כלים
מעקב חדשות

מגאזין > מוזיקה > כתבה

שון פול בישראל
זמר ההיפ הופ , הרגאי, והדנסהול מגיע להופעה בישראל. לא רק הזמר גדול, אלא גם המחיר, כרטיס למופע יעלה בסך - 199 שקלים ( מופע בעמידה) .. אם זה שווה או לא? רק אתם תחליטו.

מאת: תמר .מ.
1.7.2007 0:18

זהו. אוטוטו שון פול זמר ההיפ הופ , הרגאי, והדנסהול מגיע להופעה בישראל. ההופעה תתקיים ב28 ביוני באמפי-פארק ראשל"צ, מוש בן ארי פותח את הערב ואחריו נחשו, מי אם לא הגדול מכל? שון פול. אבל.. לא רק הזמר גדול, אלא גם המחיר, כרטיס למופע יעלה בסך - 199 שקלים ( מופע בעמידה) .. אם זה שווה או לא? רק אתם תחליטו.

ועכשיו - לכל אלה שעדין לא מכירים את הזמר הדגול שון פול ( ולא ניראה לי שיש אחד כזה..)הינה כמה פרטים עליו : שון פול כיום בן 34. נולד בקינגסטון שבג´מייקה ב-9 בינואר 1975. הסינגל הראשון שלו היה - Baby Girl והוא יצא בשנת 1996 וזכה להצלחה רבה. לאחר מכן, יצאו השירים הבאים- Nah Get no bly , Deport Them, Excite Me, Infiltrateu ו-Hackle Mi. בשנת 2000 הוציא את אלבומו הראשון One Stage. שנתיים לאחר מכן יצא אלבומו השני Dutty Rock, שהכיל את הלהיט Baby Boy שבוצע יחד עם ביונסה.

האלבום מכר מעל שישה מיליון עותקים ברחבי העולם, וזיכה את שון פול בפרס הגראמי עבור אלבום הרגאיי הטוב ביותר של השנה, פרס MTV על תגלית השנה ושלושה פרסי בילבורד. ב-2005 יצא אלבומו השלישי The Trinity (השילוש הקדוש), עליו עבד במשך שלוש שנים. האלבום כולל את הלהיטים: Temperature, We Be Burnin, Ever, Connection, Give It Up To Me ו-Blazin שהוקלט עם התאומות נינה סקיי.

אני מקווה שעכשיו אתם יודעים רבות על שון פול. עכשיו, לא לשכוח 28 ביוני, אמפיפארק ראשון לציון, 20:30, 199 שקלים, מופע בעמידה.

תגובות

 [הוספת תגובה] 

1. =]
tamari 7/1/2007 3:21:43 PM

פעולות

 הדפסת כתבה

שליחת תגובה לכותב
קהילות אקטואליה
כתיבת כתבה

פרסום באתר | הפוך לעמוד הבית | השימוש באתר בכפוף לתקנון

יוצרים © כל הזכויות שמורות. מולטי נט 2000-2024. Copyright © 2000-2024 Multi-Net. All rights reserved.